Aicina novērtēt izcilu klientu servisu valsts pārvaldē

[ A+ ] /[ A- ]

Septembrī Valsts kanceleja uzsāka Laba servisa kustības kampaņu, kuras laikā iedzīvotāji tiek rosināti pievērst uzmanību klientu servisam valsts pārvaldē un balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Iedzīvotāju balsojumā visaugstāko novērtējumu guvušie darbinieki tiks sveikti Klientu apkalpošanas Goda balvas pasniegšanas ceremonijā.

Nobalsot iespējams, apmeklējot www.sakipaldies.lv vai izmantojot mobilo lietotni «Futbols». Balsošanas noslēgsies gada 12.novembrī. Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015.gadā tika iedibināta arī «Klientu apkalpošanas Goda balva».