Iedzīvotājiem iespēja uzslavēt labākos klientu apkalpošanas speciālistus

[ A+ ] /[ A- ]

Valsts kanceleja uzsākusi laba servisa kustības kampaņu. Tās laikā uzmanība tiks pievērsta valsts pārvaldes darbiniekiem, mudinot iedzīvotājus balsot par kompetentākajiem un atsaucīgākajiem klientu konsultantiem, tādējādi nosakot, kas šogad būs gada Klientu apkalpošanas Goda balvas saņēmēji. Akcija turpināsies līdz 11.novembrim, informē Komunikācijas departamenta konsultante Santa Jirgensone.

Laba servisa kustība kļuvusi par tradīciju, un šis ir jau ceturtais gads, kopš iedzīvotājiem iespējams ne tikai klātienē pateikties vai uzslavēt valsts pārvaldē strādājošu klientu apkalpošanas speciālistu, bet savu «paldies» nodot arī balsojuma veidā interneta vietnē www.mazaksslogs.gov.lv. Tajās iestādēs, kurās izvietotas balsošanas urnas, savu balsi iespējams nodot arī ar balsošanas biļetena starpniecību. Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem, un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.