«Latvijas Pastam» vienots informatīvais tālrunis

[ A+ ] /[ A- ]

AS «Latvijas Pasts» izveidojusi modernu Klientu centru un pārgājusi uz vienotu informatīvo tālruni, nodrošinot visā valstī identiskus klientu apkalpošanas standartus, klientu problēmu un jautājumu vispusīgu apzināšanu, kā arī to uzskaiti un analīzi, informē uzņēmuma vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja V.Danielsone.

Attālinātās klientu apkalpošanas instrumenti – tālruņa zvani un mobilās īsziņas, e-pasta vēstules un ziņas sociālajos tīklos – līdz ar Klientu centra modernizāciju tiek apkalpoti vienuviet, tādējādi ļaujot izprast klientiem visā Latvijā būtiskos jautājumus par pasta pakalpojumiem, atrast un novērtēt nepilnību cēloņus un sniegt korektu palīdzību klientiem.

«Latvijas Pasta» Klientu centrs pasta nodaļu ienākošo zvanu pakāpenisku pārņemšanu uzsāka 2018.gada nogalē, un šobrīd centralizēta attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās 382 pilna spektra pasta nodaļās. Pārkārtojot līdzšinējos resursus un uzlabojot efektivitāti, klientu apkalpošanā patlaban strādā 21 klientu apkalpošanas speciālists. Plānots, ka to skaitu tuvākajā nākotnē papildinās arī virtuālie asistenti.

«Latvijas Pasta» Klientu centra kontakti: tālr. 27008001 vai 67008001, e-pasta adrese info@pasts.lv, darbdienās no pulksten 8.00 līdz 17.00.