Covid-19 veicinājis produktu patriotismu

[ A+ ] /[ A- ]

Covid-19 veicinājis produktu patriotismu

Pēdējā gada laikā novērota izteikta iepirkšanās paradumu nostiprināšanās, kas ietekmējusi arī lojalitāti vietējiem ražotājiem – ja 2020.gada sākumā 22% iedzīvotāju uzsvēra, ka cenšas iegādāties pārsvarā Latvijā ražotu pārtiku, gada otrajā pusē izvēli par labu pašmāju produktiem izdarīja jau 26% iedzīvotāju, liecina «Maxima mazumtirdzniecības kompass» jaunākā nozares apskata dati.

Lojalitātes pieaugumu varētu skaidrot ar to, ka ārkārtas stāvoklis daudzus mudinājis iepirkties vietēji, tādējādi paužot atbalstu ražotājiem ekonomiski sarežģītajā laikā.

Laikrakstu “Ogres Vēstis Visiem” pērciet preses tirdzniecības vietās vai abonējiet! Pasūtot “OVV” kopā ar “Laimīgo Programmu” – izdevīgāk!