Latvijas Pasts: biežāk uzdotie jautājumi un atbildes pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas

[ A+ ] /[ A- ]

Latvijas Pasts: biežāk uzdotie jautājumi un atbildes pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas

Dana Dadze

Latvijas Pasts apkopojis biežāk uzdotos jautājumus un atbildes par izmaiņām Latvijas Pasta darbībā pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas.

Lūk, daži no tiem:

* Vai pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas obligāti jāapmeklē pasta nodaļa, lai saņemtu pensiju no Pasta norēķinu sistēmas (PNS) konta?

* Kā es varu zināt, kādā darba režīmā strādā mana pasta nodaļa?

* Kā pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas strādās nelielās pasta pakalpojumu sniegšanas vietas, kas ārkārtējās situācijas laikā klientiem sniedza pakalpojumus pēc pieprasījuma?

* Vai es varu saņemt pasta pakalpojumus, ja manam personu apliecinošajam dokumentam ir beidzies derīguma termiņš?

* Cik ilgi pasta nodaļā tiek uzglabāti sūtījumi?

* Vai pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas starptautiskos pasta sūtījumus pirms apstrādes šķirošanas kompleksā turpinās uzglabāt 72 stundas karantīnā?

* Vai arī pēc ārkārtējās situācijas par reģistrēta sūtījuma saņemšanu adresāts pats neparakstīsies, bet izsniegšanas faktu fiksēs pastnieks vai kurjers?

* Vai pasta nodaļu darbinieki, pastnieki un kurjeri turpinās ievērot drošības pasākumus?

* Vai ar pasta sūtījumiem iespējams izplatīt koronavīrusu Covid-19?

* Vai ar Latvijas Pasta starpniecību iespējams nosūtīt pasta sūtījumus uz ārvalstīm?

Atbildes meklējiet 16.jūnija „Ogres Vēstīs Visiem”!

Laikrakstu “Ogres Vēstis Visiem” pērciet preses tirdzniecības vietās vai abonējiet!

Pasūtot “OVV” kopā ar “Laimīgo Programmu” – izdevīgāk!