Par negaidītiem elektroapgādes traucējumiem ziņos ar SMS

[ A+ ] /[ A- ]

A/S «Latvenergo» Ārējās komunikācijas daļas vadītājs Andris Siksnis informē, ka no šā gada 23.februāra, lai veicinātu ātrāku saziņu ar klientiem pēkšņu elektroenerģijas pārtraukumu gadījumos, uzņēmums ir ieviesis operatīvu paziņojuma nosūtīšanu ar īsziņu (SMS) uz klienta mobilā tālruņa numuru.

A.Siksnis skaidro, ka šādu paziņojumu izsūtīšana notiks gadījumos, kad rodas negaidīti elektroapgādes traucējumi dabas izraisītu stihiju vai kādu citu iemeslu dēļ. «Latvenergo» piedāvātā saziņa turpmāk ļaus informēt klientus, izmantojot uzņēmuma datu bāzē fiksēto mobilā telefona numuru, ja klients pats būs deklarējis savu telefonu uzņēmuma klientu datu bāzē. «Latvenergo» izstrādātā sistēma paziņojumu nosūta piecu līdz 20 minūšu laikā kopš bojājumu fiksēšanas sistēmā. Paziņojumā ietvertā informācija klientam norādīs: elektroapgādes bojājuma vietu, datumu un laiku. Tādējādi, saņemot SMS, ikvienam ir iespēja operatīvi izvērtēt situāciju, kā rīkoties elektroapgādes pārtraukuma gadījumā, lai neveidotos kritiski brīži mājokļos. Uzņēmuma darbinieki ir pārliecināti, ka šāda operatīva informācijas saņemšana ar īsziņu klientiem būs noderīga un nebūs vajadzības speciāli sazināties un pieteikt bojājumu uzņēmuma Klientu servisā.

Ikviens klients var aktualizēt savu kontaktinformāciju, zvanot klientu servisam pa bezmaksas tālruni 80 200 400, atjaunot to klientu portālā e –latvenergo, vai piereģistrēt savu mobilo tālruni, sūtot īsziņu «REG līguma numurs» uz tālruni 8800.

Informācijas iegūšanai par pakalpojumiem, norēķiniem par patērēto elektroenerģiju un citiem jautājumiem klienti var izmantot A/S «Latvenergo» pašapkalpošanās portālu www.e-latvenergo.lv.

Kopš šā gada 1.janvāra elektroenerģijas tarifs mājsaimniecībās ir 0,0825 Ls/kWh, bet no 1.aprīļa elektroenerģijas tarifi tiks diferencēti un samaksa būs atkarīga no patērētā elektroenerģijas apmēra.