Seminārs studentiem par mazo uzņēmējdarbību

[ A+ ] /[ A- ]

Biedrība «Creativus» rīko mazās uzņēmējdarbības semināru «Mazā uzņēmējdarbība – kā to dara?».

Iespēja katram studentam, izveidojot piecu cilvēku komandu, pakļaut savu biznesa ideju profesionālai uzņēmēju un pasniedzēju kritikai, kā arī ļaut tai konkurēt ar citu censoņu ambīcijām un sacensties par galveno balvu – tālākiem idejas attīstošiem kursiem kompānijā «Spring Valley». Tāpat dalībnieki iegūs vērtīgas simpātiju balvas no kompānijām LETA, «Madara Cosmetics» un VAS «Hipotēku un Zemes banka», kā arī konkursa organizatoriem – biedrības «Creativus».

Trīs dienu garumā jauniešiem lekcijas pasniegs Latvijā zināmi uzņēmēji un lektori: Ziņu aģentūras LETA valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Barkāns, uzņēmuma «Madara Cosmetics» līdzdibinātāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere, Banku augstskolas Uzņēmējdarbības un biznesa informātikas katedras docents Kristaps Lešinskis, biznesa konsultants ar vairāk kā 15 gadu pieredzi Jānis Baltačs, VAS «Hipotēku un zemes banka» Pārdošanas un mārketinga departamenta Klientu vadības daļas segmenta vadītāja Daiga Buhholce, kā arī Alberts Jodis no Alberta uzņēmumu grupas.

Pieteikšanās www.creativus.lv līdz 17.septembrim. Pieteikties var izveidota piecu cilvēku komanda, kas pārstāv noteiktu Latvijas augstskolu. Seminārā piedalīsies septiņas visātrāk pieteikušās komandas. Ja to būs vairāk, seminārs tiks organizēts atkārti. Apmācību semināra cena – 10 lati no katra dalībnieka. Ar semināra nolikumu var iepazīties www.creativus.lv. Tas ilgs no 23. līdz 25. septembrim.