SIA «Ogres Namsaimnieks» klientu ērtībai jauns pakalpojums – e-rēķini

[ A+ ] /[ A- ]

Dzintras Dzenes foto Ritvars Cinītis skaidro, ka šobrīd e – rēķini ir ieviešanas stadijā. Par laiku, kad klienti varēs sākt pieteikties jaunajam pakalpojumam, tiks sniegta papildu informācija.

SIA «Ogres Namsaimnieks» klientu ērtībai jauns pakalpojums – e– rēķini

Dzintra Dzene

SIA «Ogres Namsaimnieks» Administratīvā departamenta vadītājs Ritvars Cinītis informē, ka SIA «Ogres Namsaimnieks» tuvākajā laikā plāno ieviest jaunu pakalpojumu – e– rēķinus.

E– rēķins ir rēķins, kas strukturētā elektroniskā formā tiek nosūtīts uz klienta internetbanku. Minēto rēķinu klientam ir ļoti viegli apmaksāt, bet SIA «Ogres Namsaimnieks» darbiniekiem apstrādāt, jo rēķins satur korektu informāciju, kas ļauj viegli identificēt maksājumu.

E– rēķina pakalpojumam pagaidām varēs pieteikties AS «Swedbank» un AS «SEB banka» klienti, jo, kā norāda Ritvars Cinītis, aptuveni trīs ceturtdaļas klientu norēķinus veic tieši ar šo banku starpniecību.

«Šādu lēmumu pieņēmām, lai piedāvātu klientiem plašākas iespējas veikt ikmēneša rēķinu apmaksu,» saka Ritvars Cinītis, piebilstot, ka no klienta puses ieguvums ir tas, ka rēķins tiek saņemts internetbankā un klients, maksājot citus rēķinus, var viegli apmaksāt arī SIA «Ogres Namsaimnieks» pakalpojumus. Vienlaikus paliks arī iespēja saņemt rēķinu e– pastā, aplūkot to SIA «Ogres Namsaimnieks» klientu portālā vai saņemt papīra formātā savā dzīvesvietā. Rēķina saņemšana internetbankā būs kā papildu pakalpojums klientu ērtībai.

«Vēl viens ieguvums – klients saņems jau gatavu, aizpildītu maksājumu, kurā norādīta summa un rēķina dati, atliks tikai apstiprināt šo rēķinu. Vēl vieglāk, ja būs pieslēgta banku piedāvātā automātiskā rēķinu apmaksa,» skaidro Ritvars Cinītis.

Administratīvā departamenta vadītājs norāda, ka SIA «Ogres Namsaimnieks» ieguvums, izmantojot e– rēķinu, ir tas, ka minēto rēķinu sagatavo SIA «Ogres Namsaimnieks» darbinieki, norādot summu un maksājuma rekvizītus, piemēram, klienta numuru, kas redzams klienta internetbankā pieejamajā rēķinā. Klients pats izmainīt šos rekvizītus nevar, un SIA «Ogres Namsaimnieks» nonāk korekti dati par rēķinu.

«Bieži vien ir tā, ka dzīvokļu īpašnieki norāda nekorektu maksājuma mērķi un pēc tam ir jāskaita nauda atpakaļ, jo nevaram identificēt, par ko tieši tiek maksāts, vai arī tiek sarakstīta lieka informācija, kas apgrūtina darbu, un tad rēķinu apstrāde prasa daudz laika. Mēs saņemam failu no bankas – kas ir samaksājis, cik un automātiski savienojam šo informāciju ar mūsu rēķinu un grāmatvedības programmu,» skaidro Ritvars Cinītis, norādot, ka šobrīd minētais pakalpojums ir ieviešanas stadijā. Par laiku, kad klienti varēs sākt pieteikties e– rēķiniem, tiks sniegta papildu informācija. Orientējoši tas varētu būt šā gada pirmais ceturksnis. Pieteikšanās e– rēķiniem būs bez maksas, maksājumu komisija tiks noteikta saskaņā ar bankas cenrādi.

Laikrakstu “Ogres Vēstis Visiem” pērciet preses tirdzniecības vietās vai abonējiet!

Pasūtot “OVV” kopā ar “Laimīgo Programmu” – izdevīgāk!